tisdag 2 augusti 2011

På jobbet

Jaha då har jag börjat jobba igen... Igår var första dagen på ett och ett halvt år ;) och första dagen gick jättebra skönt nog. Klart att jag saknar min Alicia men hon är hemma och har mysigt med pappa Lambros. Hon har inte fått förskoleplats än men är garanterad en plats någon gång i augusti så vi får väl se när vi får besked.
Jag har väldigt bra kollegor på jobbet och det verkar som att det kommer vara mycket spännande saker att arbeta med i höst. Både en del som jag arbetat med och kan sedan tidigare men det finns även möjlighet att lära mig en hel del nya saker. Jag jobbar ju med kommunikation och marknadsföring på webben och nu har jag chans att lära mig att jobba med filmproduktion också. Det känns väldigt skoj och kreativt!! Så en spännande höst lär det bli ;)
Så himla mysigt det var att komma hem igår till en glad tjej som ville kramas och gosa!!
Ha en bra dag!! KRAM

Inga kommentarer: