tisdag 23 november 2010

Happy birthday to me ;)





Jaha då var man 35 år!! Födelsedagen började med att mina 2 darlings kom med paket och sjöng för mig i morse. Ett jättefint halsband och presentkort på H&M hade de köpt till lilla mig. Sen kom min söta mamma hit på lunch med den traditionella födelsedagsamaryllisen och fina paket. Alicias gudmor överraskade och kom på spontanbesök med en supercool liten "staty" i form av en sko och en jättefin duk. På eftermiddagen promenixade vi till Malin och lilla söta Amanda. De hade fixat mumsiga bakelser och ett fint paket. Tack snälla för en mysig födelsedag!!! Bästa presenten av alla är ju ändå förstås min älskade Alicia!!

2 kommentarer:

Johanna sa...

Å, grattis på din 35-årsdag!!! Många kramar Johanna

Cicci sa...

Ett stort grattis i efterskott. Jag hoppas att du hade en mysig dag. Tror att några svarta stolar kommer att bli toppenbra till ert bord.