torsdag 7 oktober 2010

Fotovägg


Fyra ramar har än så länge kommit upp på en av väggarna här hemma. Det var ju ganska så tomt och trist innan. Det kommer nog bli jättesnyggt med lite fler bilder. Undrar om jag bara ska ha svarta ramar eller om jag ska blanda lite olika ramar?? Vad tycker du?
I helgen ska vi sätta upp en bokhylla som täcker en av de andra väggarna. Det blir enkla Elfa-skenor och hyllplan så då får böckerna synas och ta plats. Vi har hittills varit dåliga på att utnyttja den höga takhöjden här hemma och det är ju dessutom barnvänligt istället för att ha saker på golvet.

2 kommentarer:

Cicci sa...

Jag röstar på att du har samma färg på ramarna. Men det är ju snyggt och blanda också. Är själv riktigt dålig på att rama in bilder.

Kram

Therese sa...

så fint det blir! Krukan med rosen var underbar, så snyggt. Jag kommer blanda olika svarta ramar på vår fotovägg men vi kommer ställa dem på en tavelhylla så vi slipper en massa hål i väggen. Åhlens har en jättefin ram, jag kan lägga ut den på bloggen så får du se. Hoppas helgen börjat bra!