torsdag 12 augusti 2010

Färgglada ballerinor


Idag var jag och Alicia på en shoppingrunda i stan med min fina svägerska och Alicias kusin. Jag spanade efter snygga skor som matchar min klänning som jag ska ha på Alicias dop. Jag hittade tyvärr inga som föll mig i smaken men det blev ett par färgglada ballerinor istället som jag fyndade på Nilsons. Ballerinor kan man ju aldrig ha för många av ;) Jag får leta vidare efter ett par snygga "klackskor" en annan dag!! Det blev även en hel del kläder till pluttan som fick följa med hem så nu kan vi fylla garderoben med lite nytt. Jag har rensat ut en hel del kläder som blivit för små ;) Galet mycket folk i stan och mycket reor. Alltid lika skönt när man är på väg hem igen efter en tur på stan. Nu ska jag krypa upp i fåtöljen och mysa med några nya tidningar.

Inga kommentarer: