söndag 13 juni 2010

Supermysig dag

Idag har vi varit hos Alicias fina gudföräldrar i Gamla Enskede och haft en supermysig dag. Det känns så himla bra att dessa fina människor är Alicias gudföräldrar!! Jättegod mat och efterrätt blev det också och en guidning i villaidyllen Gamla Enskede. Där skulle jag helt klart kunna tänka mig att bo. Mysigt och lummigt och väldigt nära till stan och så tror jag det är en bra mix av människor som bor där. Vi trivs väldigt bra här i Sjöstaden men om vi så småningom vill ha större så kanske det kan bli ett mysigt litet hus. Alicia fick en jättefin bok "Allt om prinsessor" och en cd med mysiga babysånger. Vi passade även på att prata lite om dopet som vi ska ha i september.

Alicias superfina gudmor Lili.

Lambros fina gudmor (Lilis mamma), Alicia och jag.

Alicias farfar kom också förbi en stund och hälsade på.

Trivs bra hos gudmor!

Pappa Lambros matar :)

Lambros gudmor hade köpt en jättefin sommarklänning till Alicia från ZARA i Grekland.

1 kommentar:

Pia med Elias sa...

Vad stor hon blivit! Märks att det var ett tag sedan vi sågs-får bli ändring på det. Våra makar syns ju nästan varje dag-så de får bestämma någon familjeträff tycker jag! ;-)

Jag älskar ZARA´s barnkläder, såååå fina. Kanske inte de mest lekvänliga, men vad gör väl det :-)

kramkram