tisdag 23 mars 2010

Hyllor


Idag har vi hemmamys eftersom det är så tråkigt väder ute. Bara grått grått grått och regn så någon promenad lockar inte men det blir nog en kort tur i eftermiddag. Skönt att få lite frisk luft.
Jag har passat på att göra lite saker som jag inte hunnit med och Alicia sover ;)

Jag funderar på vilken typ av hyllor vi ska sätta upp ovanför skrivbordet i vardagsrummet. Vi behöver få upp böcker och lite annat. Väljer mellan enkelt Elfa-system eller konsoller från t ex BRUKA och vita massiva hyllplan. Vad tror ni skulle passa?? I senaste ELLE Interiör så är det ett ELFA-system i ett av reportagen och hyllan finns med på omslaget.
Vi behöver även fixa förvaring till dammsugaren eftersom det inte finns något städskåp i vår lägenhet... Kanske något enkelt väggskåp i vitt från IKEA. Ett till projekt är att få upp en stång och draperi i hallen. Jo man får en del idéer när man är hemma om dagarna :)

1 kommentar:

Therese sa...

Intressant med hyllorna, jag funderar på String till Viggos rum sen om jag ska ha en bokhylla eller inte någon stans, men det samlar ju damm, men så fint...