fredag 2 december 2011

Villaggio och adventsfika


Hejsan raringar!! Hur har ni det?? Fredag igen och jag tycker veckorna rusar på. Ikväll blir det hemmamys med familjen.
Imorgon lördag ska Alicia sova hos sin farmor och farfar och Alicias kusiner kommer också vara där så de kommer nog ha jätteskoj. Jag och Lambros ska ut och äta på kvällen med vänner och det ska bli så himla mysigt!! Underbart skönt att kunna sova ut på söndagen också ;) Vi ska gå till restaurang Villaggio som ligger på Östermalm och ägaren är en av Lambros nära vänner. På söndag när vi hämtar Alicia så åker vi till några andra vänner på adventsfika. Där ska vi bland annat träffa en kompis som bor i Los Angeles och hennes 5-månaders son som jag inte träffat än. Skojsigt!! Ha en skön helg!!

1 kommentar:

Anna - Starwoman sa...

Villaggio är underbart, vilken MAT de har!!! Nicos och jag "datade" en gång när jag var runt 16 år och han var väl runt 18 eller nått sånt ;-) Var hemma hos honom och kollade film en gång minns jag, haha!

Kramar