torsdag 26 maj 2011

Frissan och shopping



Igår blev det ett besök till frissan och några centimeter kapades. En brun toning som jag brukar ha ska jag nog fixa själv någon kväll ;) Fräsch i håret åkte jag in till stan på en shoppingtur helt solo på stan. Trevligt trevligt ;) Vi åker ju till Grekland på midsommardagen och det behövs lite nytt och fräscht i sommargarderoben. Det blev några toppar, jeansshorts och byxor.
I måndags var Alicias fina gudmor Lili här och käkade lunch och fikade med oss tjejer. Jättemysigt!! Vi fick jordgubbsplantor från deras trädgård så de ska sättas ner i en stor kruka. Smultronplantorna som vi planterade tidigare börja få några röda bär.

Idag var jag och Alicia ute i lekparken men det blåste så kallt så det blev ingen lång gungning. Nu tycker jag allt att värmen och solen får komma tillbaka igen. På fredag blir det en tur för både mig och Alicia till stan för att träffa en jobbarkompis och hennes dotter.
På lördag ska jag och Malin och Sandra ha en tjejdag. Det blir först härliga behandlingar på spa och sedan lunch. På kvällen blir det grillning här hemma med våra barn och män ;)

Inga kommentarer: