fredag 15 april 2011

Båttur och helgskoj


Fredag och solen strålar och det är klarblå himmel. I like ;) Bilden är från gårdagkvällen och jag tycker den blev lite fin med löven och ljuset. Pluttisen äter mellanmål och snart ska vi ge oss iväg och ta båten över till Södermalm och fixa lite ärenden. Jag ska bland annat hämta min alliansring som varit hos guldsmeden för lite uppfräschning. Det var ju min enstensring också tidigare men nu är även alliansen klar. Ikväll ska L ut och äta med ett gäng killkompisar så då får jag och A ha tjejkväll för oss själva. Inte så dumt det heller ;) Imorgon ska vi på 40-års kalas och på söndag till Lambros syser och familj. Lambros kusin har kommit hit från Grekland och ska stanna över påsk så det blir skoj att träffa henne i helgen också. Ha en skön fredag!!

Inga kommentarer: