måndag 28 mars 2011

Lugna sköna dagar


Måndag igen och solen strålar. Alicia sover sin förmiddagsnap men kommer nog vakna strax och då blir det lunchdags. Kerstin, en vän till familjen ringde och ville komma förbi och lämna en liten present till A så hon kommer förbi en stund vid ett. Sedan blir det nog lekparken för mig och skruttan. Det ser ut som att det är väldigt skönt ute idag. De senaste dagarna har vi bara tagit det lugnt och det har varit såååå skönt... I fredags var jag och Alicia hos Alicias farmor och farfar. Vi åkte med Lambros när han körde till jobbet på morgonen. Åhh vad vi blev ompysslade och jag kunde slappa hela dagen och bara njuuuta. Efter lunch kom Alicias kusiner och på eftermiddagen Alicias faster och Lambros och då var det våffelkalas. Mums!!! I lördags var jag och Alicia på en shoppingtur och det blev bland annat ny vindjacka och vindbyxor och mössa till Alicia. Gummistövlarna från Viking matchar ju nya mössan från PoP perfekt... Tack mormor ;) Igår kom min mamma hit och var med Alicia hela dagen. Både jag och Lambros hade en riktig slappardag igen ;) Vi gör ju ofta en massa roligt på helgerna och i veckorna och träffar kompisar och familj men ibland behöver man bara vara. Dags att betala lite räkningar och fixa lite här hemma innan pluttisen vaknar. Ha en skön måndag!!

Inga kommentarer: