fredag 11 februari 2011

Rolig helg och innemys


Fredag igen ;) I eftermiddag skulle egentligen lilla familjen åka till Östermalm på kombinerat 1-års kalas och after work men inget vidare väder att ge sig ut i så vi stannar hemma. Inte så sugen på att sitta fast i trafiken en fredag kväll...
Imorgon ska vi äta lördagslunch på Di Piu här hemma i Sjöstaden med fina familjen L och det ska bli skojsigt! Tyckte det såg ut som att det skulle bli soligt imorgon så förhoppningsvis blir det en skön promenad till restaurangen ;) Söndag lunch är också inbokad med vänner som vi inte träffat på ett tag så det ser vi fram emot. Ikväll blir det en god köttbit, klyftpotatis, hemgjort vitlökssmör och rött vin. Rosa hortensian på bilden fick jag av min fina svägerska när jag hade namnsdag. Tycker de har varit svåra tidigare men nu har jag lärt mig att man måste hålla de fuktiga hela tiden och de får inte stå i för mycket sol ;) Alicia har rätt skön stil när hon sitter och äter här hemma...ena foten brukar komma upp och hon ser ju ganska rolig ut sötisen.
Ha en fin helg!! Fredagsmyyyyys!!
Kram

2 kommentarer:

Lizette sa...

Vilken söt lite docka du har. Påminner om min lilla Vilda när hon va lite . Kram Lizette

Towe sa...

Åh kul med en blogg från sjöstaden :)