fredag 7 maj 2010

YOGA

Gomorron!
Nu på förmiddagen ska jag och Alicia gå på yoga på Nautilus här i Sjöstaden. Tisdag till torsdag har de pass där man får ta med sin bebis på passet och det kan ju bli intressant :) Alicia brukar ju vanligtvis vara ganska lugn så vi får se om hon gillar yoga. Det ska hur som helst bli jätteskönt att komma igång med träningen igen. Jag har ju kort på Sats men det är fryst just nu. Ska se vad jag tycker om Nautilus. Närmaste Sats ligger ju på södermalm och Sickla så det är ju inte lika nära som Nautilus...

Vid lunch kommer Alicias fina farmor och hälsar på. Målarna som varit här och målat panelen på terrassen är förhoppningsvis klara idag och så hoppas jag att markiserna kommer upp igen för det blir väldigt varmt i lägenheten när solen ligger på här uppe på toppen.

Skönt med helg!!! Om det blir fint väder imorgon så kanske det blir lite plantering och grillpremiär. På söndag blir det kalas hos Alicias kusin som fyller 13 år!! Skönt att ta det lugnt den här helgen eftersom det blir bröllop nästa helg med 450 gäster!!! Lambros har fåt den fina äran att vara bestman. Jag har föresten bestämt mig för att jag har långklänning istället för den andra kortare klänningen som jag får spara till ett annat tillfälle. Det blir en silvrig långklänning med ljusrosa bolero och ljusrosa sidenskor. Passar fint till vårbröllop. Ni får se lite bilder från bröllopet senare ;)
Ha en skön helg!! KRAM

Inga kommentarer: