onsdag 3 mars 2010

Shoppingsugen





Jag är shoppingsugen och surfade precis runt på hm.com för en stund sedan och såg dessa söta kläder till Alicia.

Kan inte våren komma snart... Jag gillar ju snö men nu börjar jag längta tills snön är helt borta. Vår terrasskottning förra veckan gick föresten bra så nu är det inga höga snödrivor här ute längre. Gissa vem som gick ut och började rensa lite och kolla i krukorna när de var klara??? Det börjar klia i fingrarna och det ska bli skoj att se om växterna överlevt den här låååånga vintern.

Idag har vi varit ute på en lång promenix och en tur till Sickla köpcentrum. Alicia sov hela vägen och vaknade när vi var inne på H&M och då passade vi på att testa köpcentrets fräscha amningsrum och det gick bra. Där träffade vi en annan mamma och hennes 5 månaders son så vi passade på att snacka lite när vi satt där och ammade.

1 kommentar:

Sanna sa...

Hej! Jag hittade din blogg via en annans. Grattis till er lilla flicka! Vi bor också i Sthlm och jag går själv i vänstans tider. Vår flicka beräknas komma i juni. Längtar så!

Ska bli kul att följa din blogg :)