lördag 2 januari 2010

Solig morgon i Sjöstaden



Vi vaknade upp till en underbar solig morgon i Sjöstaden. Jag passade på att fota några av blommorna som lyser upp här hemma med nya systemkameran som jag fick av Lambros i julklapp. Strax ska vi göra oss i ordning och möta upp ett gäng vänner i Hammarbybacken. Det blir ingen skidåkning för mig och "lilla" magen men en varm choklad i solen är ju inte fel. Kanske åker jag och några av tjejerna till Sickla senare för lite shopping ;) Cirka 4 veckor kvar till beräknad förlossning. Ha en bra dag!!

2 kommentarer:

Jill sa...

Hej!
Är du intresserad av en blogg om renovering och inredning så kika gärna in på min, jillh.blogg.se. DÄr finns det material på min nyrenoverade lägenhet! Välkommen!

Zandra sa...

Å nu är de nära :-)
Hoppas ni fick en härlig dag i backen!
Kramar