tisdag 19 januari 2010

Skön måndag


Måndagen har varit riktig skön. Förra veckan hade jag semester men idag är det faktiskt min första föräldralediga dag. Jag har slappat och pysslat hemma och så blev det en liten promenix för att posta paket och brev. Det blev även presentköp till lördagens dop. Jag kan inte skriva vad det är eftersom lille Elias mamma kanske kollar på bloggen men presenterna köpte jag på Happies som är en mysig barnaffär här i Sjöstaden. Ikväll blir det mysmåndag som vanligt.
Ha en jätteskön måndag!!

2 kommentarer:

Carolina sa...

Har också haft en skön måndag.. En lugn! Min första dag på min ledighet faktiskt.. Börjar med en vecka semester och nästa vecka börjar jag ta från föräldradagarna. Känns så konstigt att bara vara ledig och kostigt att man ska vara det så länge nu.. Men himla skönt är det ju! Nu längtar man bara efter att ha en liten här hemma också. :-)

Pia sa...

Klart jag följer bloggen ;-)det är väl där man får en liten hint om när det är dags för er att åka in va?

Vi ses på lördag och sen veckan efter när jag blivit mitt forna jag igen (lite stressad nu) så kan vi väl ses!?

kram!