tisdag 12 januari 2010

Sista jobbdagen på länge och andas in och andas ut

Ja nu har jag jobbat sista dagen på ett bra tag. Kändes riktigt bra att träffa mina fina jobbarkompisar efter en lång julledighet men så klart en lite märklig känsla att jag inte ska till jobbet på länge. Jag kommer ju hälsa på men då blir det ju inte för att jobba utan luncha med tjejerna och kolla läget ;) En av de andra tre tjejerna som varit gravida samtidigt som mig fick en liten Viktor igår. Underbar nyhet och massor med grattis!!! Ikväll var vi på profylaxkurs och det var intressant att få lite tips på hur man kan slappna av under förlossningsarbetet. Lambros visade sig ha ganska bra koll på andningstekniker eftersom de brukar göra liknande på fotbollen så det känns tryggt med honom som coach ;) Nu är det bara att öva!!
På min första lediga dag imorgon ska jag åka hem till en mammaledig jobbarkompis och hennes son som jag inte träffat på länge och det ska bli jätteskoj. Kram på er!!

Inga kommentarer: