torsdag 21 januari 2010

Baka baka liten kaka


Idag har jag inga speciella planer förutom besöket hos barnmorskan i morse. Allt såg fint ut och bebben verkar må bra där inne. Undrar när han/hon ska bestämma sig för att komma ut :)
Vi har ett till barnmorskebesök inbokat och det är på kvällen den 1 februari. Bebisen är ju beräknad till den 2 februari så vi får se om vi hinner dit eller inte...

Jag har precis bakat en sockerkaka och den blev riktigt god. Vi hade slut på smör så jag använde rapsolja istället men kakan blev faktiskt väldigt bra och fluffig. Kan erkänna att jag redan smakat två ganska stora bitar : )
Nu ska jag ringa några samtal och sedan blir det nog lite dammsugning. Känner mig som en riktig hemmafru idag. Ha ha!! Sedan blir det nog att sätta sig i fåtöljen och kolla på TV eller bläddra i någon ny tidning.

Imorgon har jag och en kompis som också är gravid och beräknad en vecka före mig planerat att fredagsluncha i stan.
Ha en fortsatt bra dag!!

Inga kommentarer: